Схеми транспортного руху, історичні місця та публічна частина генерального плану Вінниці. Ця і не тільки інформація розміщена на мапі звернень громадян. З 1-го липня вона з»явилась на офіційному сайті мерії. Новий сервіс його розробники називають додатковим каналом зворотнього зв»язку між владою та городянами. Інтернет мапа звернень стала першою частиною створення геоінформаційної системи Вінниці. Над нею комп»ютерники мерії корпіли 4 місяці.
Аварійно-диспетчерська
служба міста впроваджує нові напрямки діяльності. Окрім ліквідації
будь-яких аварійних ситуацій, які виникають у помешканнях городян, в
обов»язки працівників підприємства входять обрізка дерев, надання послуг
з спецтранспорту, виконання ремонтно-будівельних робіт та перевірка
димо-вентиляційних каналів.