Чт, 28.03.2024, 11:15

Сайт Асоціації

старших по будинках

м.Вінниця

Главная » 2011 » Серпень » 4 » У Вінниці 9 старших по будинку стали повноправними замовниками послуг та контролюватимуть якість та терміни їх виконання
23:04
У Вінниці 9 старших по будинку стали повноправними замовниками послуг та контролюватимуть якість та терміни їх виконання

Минулого тижня виконком міської ради затвердив проект рішення «Про затвердження тимчасового порядку замовлення старшим по будинку послуг з утримання будинку та прибудинкової території». У відповідності до рішення старші по будинку зможуть не лише стежити за своєчасним виконанням робіт представниками ЖЕКу та інших підприємств, які надають комунальні послуги, а й бути повноцінними замовниками робіт, самостійно визначаючи перелік робіт поточного ремонту.


Тимчасовий порядок передбачає укладання трьохстороннього договору між житлово-експлуатаційним підприємство, старшими по дев'яти «пілотних» будинках у різних мікрорайонах та департаментом житлового господарства на предмет замовлення послуг з утримання багатоповерхівки та прибудинкової території. Крім того, ЖЕК спільно із старшим по будинку здійснить повне обстеження багатоповерхівки та визначить перелік робіт по поточному ремонту, який необхідно виконати упродовж серпня-грудня поточного року із формуванням дефектного акту. Далі ЖЕК підрахує орієнтовну вартість робіт та надасть старшому по будинку розрахунок, в якому вказано щомісячну суму витрат на поточний ремонт, що буде врахована в граничному тарифі.


За словами директора департаменту житлового господарства Вінницької міської ради Сергія Кушніра, старший по будинку, з яким укладено відповідний договір, разом із мешканцями буде визначати перелік тих робіт, які будуть виконані за рахунок тарифу на послуги з утримання будинку, а також перелік матеріалів або робіт, які будуть виконані за рахунок мешканців. «Наприклад, у під'їзді проживає мешканець, який працює за фахом маляра або ж електрика, відповідно за його бажанням він може виконати ті чи інші послуги власноруч, аби не сплачувати за них ЖЕКу, - говорить Сергій Кушнір. - Крім того, підприємства-надавачі послуг працюють із постачальниками, які є платниками податків, відповідно і сума на ті чи інші матеріали вища, ніж на ринках. Тому мешканці можуть самостійно вирішувати, чи купувати матеріали у підприємств, чи зібратися і власними коштами на різноманітних складах чи базарах закупити необхідний матеріал».


Далі, у відповідності до рішення, старший по будинку спільно із ЖЕКом має сформувати картку замовлення на послуги з утримання будинку та прибудинкової території, в якій передбачено перелік «Обов'язкових послуг», зокрема прибирання прибудинкової території; технічне обслуговування ліфтів; обслуговування систем диспетчеризації; технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло- та водопостачання, водовідведення і зливової каналізації; дезінсекція; обслуговування димовентиляційних каналів; технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення; підготовка житлових будинків до експлуатації в осінніьо-зимовий період; освітлення місць загального користування; енергопостачання для ліфтів. Крім того, в картці замовлення є перелік «Послуг на замовлення» із зазначенням об'ємів чи періодичності робіт: прибирання сходових кліток; прибирання підвалів та технічних поверхів; дератизація; поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території.


На підставі сформованої у двох екземплярах картки замовлення житлово-експлуатаційне підприємство складає графік виконання робіт, який погоджується зі старшим по будинку та скріплюється печатками ЖЕКу та штампом старшого по будинку.


Як повідомив міський голова Володимир Гройсман, завдяки тристоронньому договору старший по будинку та відділ поточного утримання будинків та прибудинкових територій департаменту житлового господарства здійснюватимуть постійний контроль за виконанням робіт на будинку. «Така програма дозволить принципово покращити взаємостосунки між мешканцями багатоповерхівок та обслуговуючими організаціями, - говорить міський голова. - На мою думку, це революційний переворот у напрямку покращення рівня та підвищення якості надання житлово-комунальних послуг населенню міста».

Департамент у справах ЗМІ
та зв'язків з громадськістю
Вінницької міської ради
т. 59-51-85, 59-53-10, 59-50-66

Офіційний сайт Вінницької міської ради
Просмотров: 736 | Добавил: starshiydoma | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Календарь
«  Серпень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Мини-чат
200
Форма входа
Поиск
Архив записей
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0